NL
078 - 6322222

SEAT mobiliteitsgarantie

Ames is 24 uur per dag bereikbaar. Buiten de openingstijden van onze bedrijven is onze 24-uurs dienst voor noodgevallen bereikbaar via onze reguliere telefoonnummers.

Telefoonnummers Ames 

DORDRECHT: 078-6143322 
RIDDERKERK:  0180-483666 
OUD-BEIJERLAND:  0186-614466
ZWIJNDRECHT:  078-6126755
SLIEDRECHT:  0184-416500
'S-GRAVENDEEL: 078-6732800
 

Indien u uw auto conform de fabrieksopgave bij ons laat onderhouden bent u na onderhoud volgens fabrieksopgave, altijd verzekerd van onze mobiliteitsgarantie. Na een telefoontje naar één van de bovenstaande nummers helpen we u weer op weg:

 

SEAT Mobiliteitsservice: 088 - 033 01 06

Vanuit het buitenland: +31 88 033 01 06

Is het niet mogelijk de reparatie ter plekke uit te voeren en moet uw auto naar het dichtstbijzijnde dealerbedrijf worden vervoerd? Dan overleggen we samen wat de beste oplossing is. U kunt hierbij denken aan:

  • een andere vervoersmogelijkheid
  • een hotelovernachting voor u en uw passagiers
  • een vervangende auto (maximaal drie dagen)

 

De kosten van deze hulpverlening zijn voor rekening van Ames. Wanneer u in het buitenland met pech stil komt te staan en u moet betalen voor vergoede hulpverlening, vraag dan om een rekening. Deze wordt in Nederland alsnog vergoed.* Kleine verschillen per merk zijn mogelijk, informeer daarom naar de voorwaarden bij de betreffende merkspecialist. Kosten die voor eigen rekening komen: pech veroorzaakt door eigen toedoen of door oorzaken van buitenaf, vallen niet onder de mobiliteitsgarantie. Voorbeelden hiervan zijn:

  • lege accu door eigen toedoen
  • naderhand verkeerd ingebouwde accessoires door derden
  • sleutel in afgesloten auto achterlaten
  • verkeerde brandstof in tank
  • ongeval
  • lekke band
  • geen brandstof in tank

 

U kunt ook dan natuurlijk wel altijd een beroep doen op de hulpverlening van de mobiliteitsservice, alleen zijn de kosten dan voor eigen rekening of vallen in het algemeen onder verzekeringsdekking. Na afloop van de officiële garantietermijn zijn de kosten voor eventuele reparaties en de benodigde onderdelen voor uw rekening (zie voor de exacte garantietermijn uw garantievoorwaarden).

De mobiliteitsgarantie geldt in ieder geval tot de eerstvolgende beurt conform fabrieksvoorschrift.

*De kosten voor pech in Nederland worden vergoed. De kosten en vergoedingen voor pech in het buitenland variëren. Informeer naar de voorwaarden.